PODRŠKA KOJOJ ZNATE IME

Vrednovanje u nastavi likovne kulture

Marija Božek Hereout

Predavačica će tijekom predavanja pokazati na koje načine odrediti kriterije vrednovanja u nastavi likovne kulture, tijek od ishoda do elemenata vrednovanja.
Prijedloge i načine određivanja elemenata vrednovanja prikazat će na konkretnim primjerima nastavnog sata te ih predstaviti kao proces u kojemu osim učitelja sudjeluju i učenici. Saznajte kako provoditi analizu likovnih radova te načine za opisno i brojčano vrednovanje likovnog rada.

ŠKOLSKA KNJIGA ZA VAS

ADHD – mnogo više od teškoće s mirnim sjedenjem ili pozornošću

Martina Hautman Matijaš

Kad pomislimo na učenika s ADHD-om, uglavnom ispred sebe vidimo malog, živahnog dječaka koji ometa tijek nastave. No, ADHD je mnogo više od nemirnog sjedenja. ADHD je najčešći neurorazvojni poremećaj koji se pojavljuje u tri tipa i ne pogađa samo dječake niti nestaje u pubertetu. Učitelji će dobiti smjernice za rad i primjere dobre prakse iz osobnog iskustva.

HRVATSKI JEZIK

Kako pristupiti vrednovanju lektire

Lukrecija Ujdur

Kako učenici danas doživljavaju lektiru i kako pristupiti nastavi lektire da bi ih se potaknulo na čitanje cjelovitih književnih djela? U primjeru dobre prakse bit će izložen i prijedlog vrednovanja lektire.

MATEMATIKA

Suvremen pristup dodatnoj nastavi matematike

Anita Dragičević

Učiteljima/učiteljicama bit će prikazani primjeri različitih tipova zadataka (labirinti, sudoku, piktogrami, tablice, magični kvadrati, zadatci prostorne i vizualne percepcije, problemski zadatci…) koji će im pomoći u planiranju i provedbi istraživački i problemski orijentirane dodatne nastave matematike.

PRIRODA I DRUŠTVO

Istraživačko učenje – upotreba radnog pribora i materijala iz kutije za prirodu i društvo od 1. do 4. razreda

Monika Mužar Kos

Kako možete upotrijebiti radni pribor i materijal iz kutije za prirodu i društvo od 1. do 4. razreda? Istraživačko je učenje najprimjereniji oblik nastave koji omogućuje korištenje sadržajem iz kutija. U predavanju ćete dobiti podrobne informacije o tome u kojim nastavnim jedinicama preporučujemo korištenje pojedinim priborom i materijalom.

TEHNIČKA PODRŠKA

Digitalni alati – Notion, Wizer i Plickers

Lucija Velagić

Osnovno upoznavanje s besplatnim digitalnim alatima za organiziranje, bilježenje, provjeravanje i
sistematiziranje znanja. Digitalni alati koji će biti predstavljeni jesu Notion, Wizer i Plickers.

VELIKI ODMOR

Igra u učionici, samostalna igra, tiha igra

Martina Nemet

U praksi, posebice u produženom boravku, često je veliki izazov uspostaviti potreban sklad u učionici dok jedni učenici još pišu zadaću, a drugi su slobodni jer su završili s obvezama.
Što s onim učenicima koji se ne mogu samostalno u tišini poigrati dok se učitelj/učiteljica bavi onima koji trebaju pomoć u učenju? Zašto je samostalna igra važna za djetetov razvoj? Ovo predavanje nudi analizu, plan rada i mnoštvo prijedloga aktivnosti za takve situacije.

CRTICE IZ UČIONICE

Osnaživanjem socioemocionalnih vještina do mentalnog zdravlja – Prepoznavanje i izražavanje emocija

Jelena Čeko, Katarina Vrtarić

Premda su sva djeca različita i na različit način doživljavaju događaje i ljude koji ih okružuju, važno je u njih osvijestiti da su njihova ponašanja povezana s time kako se osjećaju. Izražavanje emocija u komunikaciji s učiteljima, ali i učenicima, međusobno utječe na učenje i disciplinu u razredu. Da bi se osnažile socioemocionalne vještine učenika – vježbala samoregulacija, jačalo samopouzdanje, poticala empatija, probudila samosvijest, prepoznale emocije – u razredu je proveden projekt o prepoznavanju i izražavanju emocija.