Učenici s teškoćama

Gotovo je nemoguće jednim udžbenikom pokriti potrebe različitih učenika s teškoćama.

Zato smo mi u Školskoj knjizi pripremili i različite materijale počevši od udžbenika, radnih bilježnica, različitog drugog obrazovnog materijala i digitalnih sadržaja, a podrška svakom učitelju obuhvaća materijale za učenike s teškoćama i upute za rad s njima.

Zahvaljujući našem dugogodišnjem iskustvu i najboljoj svjetskoj praksi, ove smo godine u suradnji s brojnim  pedagozima, logopedima, edukacijskim rehabilitatorima,  socijalnim pedagozima i psiholozima, te učiteljima iz prakse, načinili digitalne materijale (prilagođene radne bilježnice/prilagođene nastavne listiće/C skupinu zadataka za vrednovanje) koji su već pripremljeni za rad s učenicima s teškoćama. Ovi se materijali nalaze u rubrici Podrška učitelju na e-sferi uz svaki udžbenik.

Također, svaki novi udžbenik za osnovnu školu imat će pripadajući tiskani materijal za pomoć u učenju za učenike s teškoćama (nastavne listiće ili radne bilježnice). Ovi su materijali pripremljeni prema najvišim standardima struke kako bi bili korisni raznovrsnim skupinama učenika.

Na ovaj ćete način dobiti sve potrebne alate da učenike s različitim posebnostima što uspješnije provedete kroz proces učenja.

U svim pripravama za učitelje razredne nastave postoje upute za prilagodbe i individualizirane postupke u  radu s učenicima s teškoćama. Jednako tako, u njima postoje i način i upute za rad s darovitim učenicima.

Na platformi e-sfera i mozaBook otvorili smo im mogućnost promjene veličine fonta, kao i mijenjanje fonta u font za disleksiju.

EKSKLUZIVNO!

Samo za vas osmislili smo inovativnu aplikaciju Asistent!
Jedna od mogućnosti naše nove aplikacije je i brzo, jednostavno i intuitivno rješenje za definiranje i generiranje dokumentacije potpora učenicima s teškoćama!

Aplikacija Asistent:

  • Automatski generira pedagošku dokumentaciju
  • Pomaže u odabiru potpora za određenog učenika
  • Povlači informacije s različitih platformi – sve na jednom mjestu!
  • Intuitivno učenje o aktivnostima i metodama u radu s učenicima s teškoćama