Obogaćivanje razredne nastave projektima
Ivana Frančić
Tijekom predavanja saznajte gdje pronaći projektne partnere i projekte za razrednu nastavu. Sudionici edukacije dobit će popis i pregled primjera projekata. Predavačica će se osvrnuti na projekte primjerene za određeni razred i prikazati ideje za samostalno upravljanje projektom s malim ili velikim brojem sudionika.
Izazovi razumijevanja djece s teškoćama u razvoju
Romana Misir
U ovom predavanju govorit će se o načinu na koji djeca s teškoćama u razvoju razumijevaju svijet oko sebe, o njihovim razvojnim specifičnostima te o težištima poučavanja učitelja/nastavnika usmjerenih prema djeci s razvojnim specifičnostima.
Modra lasta
Vanja Jajić
Modra lasta je poučno-zabavni časopis za mlade uz koji su odrastali naraštaji i koji uskoro slavi 70. rođendan! Urednica Vanja Jajić otkrit će Vam kako Modra lasta pomaže učenicima razviti čitateljsku i digitalnu pismenost te komunikacijske vještine da bi postali kompetentni sudionici društva 21. stoljeća. Modra lasta promiče opću dobrobit mladog čovjeka, razvoj kritičkog mišljenja i istraživačkog duha te potiče učenike na stvaranje, otkrivanje i učenje.
Seosko gospodarstvo kao potencijal za izvanučioničku nastavu Prirode i društva
prof. dr. sc. Zdenko Braičić
Poznato je da mladi naraštaji ostvaruju sve manje kontakata s poljoprivredom i da im često nedostaju osnovna znanja o poljoprivrednoj proizvodnji i podrijetlu hrane. Kao reakcija na nisku razinu poljoprivredne pismenosti, u nizu zemalja povećava se zanimanje za unaprjeđenje suradnje škola i seoskih gospodarstava. Kako se sadržaji o poljoprivredi uglavnom poučavaju u nastavi Prirode i društva, raspravlja se o nekim mogućnostima njezina ostvarivanja na seoskim gospodarstvima.
Quizizz kvizovi i interaktivne lekcije u AI ruhu
Marica Brzica
Quizizz je idealan alat koji u besplatnoj verziji omogućava formativnu procjenu usvojenosti ishoda na zabavan i zanimljiv način. Učenik sam određuje tempo ili ga određujete vi. Alat ima golemu bazu javnih kvizova iz svih predmeta i za sve uzraste, i to na hrvatskom jeziku. Matematičari ga obožavaju zbog izvrsnoga matematičkog editora, a obogaćen AI elementima postaje alat broj 1 u kategoriji alata za izradu kvizova i interaktivnih lekcija. Ako želite dobiti najbolju statistiku rezultata svojih učenika, Quizizz je idealan alat za vas.
Želim se dobro osjećati – predstavljanje projektnih aktivnosti
Ksenija Lekić, Iva Palčić Strčić
Što su osjećaji i kako se s njima nositi u školi, kod kuće, u zajednici i virtualnom svijetu? Mentalno je zdravlje osobito važna tema za sve sudionike u odgojno-obrazovnom procesu, a najvažnije je u promišljanje o toj temi uključiti najsenzibilniju skupinu – naše učenike. Projekt Želim se dobro osjećati pokrenut je u rujnu 2022., a tijekom izlaganja bit će predstavljene dosad provedene aktivnosti. Cilj je projekta razvijati sposobnost slobodnog izražavanja i upravljanja emocijama te prepoznati i definirati situacije i događaje koji mogu utjecati na uspjeh učenika i učitelja. Planiranim aktivnostima i učenici i učitelji razvijaju komunikacijske sposobnosti, suradnju, empatiju i toleranciju razmjenjujući iskustva i kreirane sadržaje.
Učitelj – instrument mjerenja i mjeritelj znanja i sposobnosti
Sanja Jakovljević Rogić
U ovom susretu razgovarat ćemo o tome koliko je svatko od nas objektivan odnosno subjektivan pri vrednovanju svojih učenika, prisjetit ćemo se koji čimbenici utječu na to kakvo je naše vrednovanje učenika (objektivno / subjektivno) i odgovoriti na pitanje zašto katkada dva učenika za jednako znanje budu različito vrednovana.
Darovitost – što i kako u redovnom razredu
Ivančica Tajsl Dragičević
U razredu jedan je učenik drukčiji od drugih. Je li to darovito dijete? Njegovi su interesi specifični. Darovita su djeca ona koja se počnu rano koristiti širokim rječnikom, spretna su u uporabi fraza, imaju veliku sposobnost koncentracije i pokazuju zanimanja za specifične teme. Takvoj djeci potrebno je posvetiti mnogo pozornosti i dati im mogućnost za razvoj njihovih sposobnosti. Ovim izlaganjem predavačica će prikazati kako je prepoznala darovito dijete u razredu i kako ga podupire.