Mentorski dan

Mentorski dan

21. svibnja 2024., 9 do 17h

Kobaško baš voli prirodu
Julijana Kolundžić
Učenici drugog razreda istraživali su rad ljudi te biljni i životinjski svijet svojeg mjesta. Cilj je ove nastavne
aktivnosti bio približiti učenicima poslove koje obavljaju ljudi na selu kako bi priskrbili hranu sebi i
drugima. Kako su se učenici snašli i što su sve naučili, pogledajte u ovom izlaganju.

Socijalizacija i humor u nastavi
Leo Pavlačić i Petra Buk
S pomoću kojih se aktivnosti mogu razviti socijalne vještine pitanje je na koje učitelji svakodnevno traže
odgovor, a na današnjem predavanju pokušat ćemo odgovoriti. Na predavanju ćemo se osvrnuti i na
humor koji je važan za pozitivno razredno ozračje. Učenici vole humor u nastavi, no može li on biti i
opasan?

Spremnost djeteta za upis u prvi razred
Ivana Šabić
Sudionici će tijekom predavanja imati priliku čuti što dijete treba znati prije polaska u školu. Ispitivanjem
spremnosti provjeravaju se vještine, opće činjenice, motorika i drugi parametri koji otkrivaju je li dijete
spremno za upis u prvi razred.
Kako izgleda postupak utvrđivanja psihofizičkog stanja djeteta i na što valja obratiti pozornost, saznat
ćete na predavanju.

Dramskim tehnikama do kreativnosti učenika
Martina Lakuš
U ovom predavanju govorit će se o mogućnostima prilagođavanja i improvizacije teksta s pomoću
dramskih metoda. Bit će prikazani primjeri i primjena različitih vrsta dramskih igara, vježbi i tehnika u
oblikovanju nastavnog sata te mogućnosti primjene u izvannastavnim recitatorskim i dramskim
aktivnostima.

Predstavljanje zbirke autorskih igrokaza „Čarolija mašte“
Tanja Sušac i Biljana Kodžoman
Bit će predstavljena zbirka predstava Čarolija mašte koja je nastala kao rezultat dugogodišnjeg rada s
učenicima u dramskoj skupini. Zbirka se nalazi u podršci Školske knjige i u njoj ćete, osim igrokaza,
pronaći i detaljno objašnjenje tijeka nastajanja predstave, od ideje do njezina ostvarivanja.

Čitanjem se igramo
Danijela Maurac
Razvijanje čitateljske pismenosti u učenika zahtjevan je zadatak za svakog učitelja, a učenje s pomoću
igre najlakši je način da učenici usvoje čitanje i poboljšaju komunikacijske vještine. O tome kako povezati
igru i čitanje i pomoći učenicima da shvate važnost čitanja bit će riječi u ovom predavanju uz izlaganje
primjera iz prakse.

Primjena tablice množenja kroz igru
Nataša Brekalo
Prikazat ćemo kako tablica množenja može postati koristan i zabavan alat za učenje množenja. Učenici
mogu primjenjivati tablicu množenja uz samostalno smišljanje igara s pravilima punim zadataka i
aktivnosti.

Terapijske priče kao alat u odgoju i obrazovanju
Maja Punoš Rebić
Priče su oduvijek bile blagotvorne kako za pojedinca tako i za cijelo društvo. Svjesni takvog potencijala
priče, usuđujemo se koristiti njome kao alatom u svakodnevnom radu s djecom. U ovom predavanju
saznat ćete što su terapijske priče i kako se njima koristiti u nastavnom procesu.

Prijavite se: https://bit.ly/Mentorski-dan-21-5