KEMIJA

Prirodoslovni putokazi kao ishodište spoznaja u području kemije

IVANA MARIĆ ZERDUN

Kurikulum Prirodoslovlja učenicima pruža stjecanje kompetencija za osobne, društvene i profesionalne potrebe važnih za društvo koje se temelji na znanju. Osnovna načela i zakonitosti iz prirodnih znanosti služe kao polazišna točka za istraživanje i razumijevanje kemijskih procesa i promjena. Znanja i vještine usvojeni tijekom nastavnog predmeta Prirodoslovlje pridonose primijeni smislenog znanja i razumijevanju koncepata u Kemiji. Interdisciplinarni pristup, kontekstualno učenje, pristup učenja koji se temelji na problemima/pitanjima te pristup učenju koje se temelji na istraživanju razvijaju vještine i kompetencije prirodoslovne pismenosti te pridonose oblikovanju stavova i vrijednosti u skladu sa spoznajama.

Ciljevi predavanja:

– prepoznati povezanost nastavnog predmeta Prirodoslovlja s ishodima kurikula Kemije
– osvijestiti važnost spoznaje na razini opažanja
– prepoznati prirodoznanstveni pristup kao metodološki pristup u kurikulu nastavnog predmeta Prirodoslovlje
– osvijestiti važnost ranog usvajanja prirodoslovne pismenosti.

*Trajanje radionice je 60 minuta.

Preuzmi materijale