Poštovane učiteljice i učitelji,
u skladu s vašim interesom za teme na Mentorskom danu i vašim prijedlozima vezanim za njih osmislili smo posebna izdanja našega edukacijskog maratona.
Na ovoj stranici možete pogledati snimke osam odabranih tema posebnog izdanja Mentorskog dana održanog 1. listopada.
Potvrda o sudjelovanju bila dostupna za preuzimanje na ovoj stranici od 1. listopada u 17 sati do 2. listopada u 12 sati.
PODRŠKA KOJOJ ZNATE IME
Glazbene igre u razrednoj nastavi
Kristina Krešić
Polazeći od odgojno-obrazovnih ishoda u glazbenoj kulturi, pogledajte primjer nastavnog sata s različitim vrstama glazbenih igara uz primjere vrednovanja i samovrednovanja.
ŠKOLSKA KNJIGA ZA VAS
Kriterijsko vrednovanje
Jasminka Viher
U predavanju su prikazani alati za kriterijsko vrednovanje – rubrike i liste procjene – te je objašnjen način njihove izrade. Učiteljima će biti prikazana mogućnost korištenja priručnika Vrednovanje u razrednoj nastavi u svakodnevnom radu.
HRVATSKI JEZIK
Motivacija za učenje slova – Slovokaz
Karmela Vajdoher Žilić
Što se krije iza Slovokaza?
Upoznajte strategiju kojom ćete svoje učenike osnažiti za govorenje, učenje pisanja i čitanje, a pritom lako i jednostavno primijeniti sve blagodati istraživačke nastave i koristiti se različitim medijima.
MATEMATIKA
Praćenje i vrednovanje učenika na problemskim zadatcima
Maja Cindrić
Uvođenje problemskih zadataka u nastavu matematike podrazumijeva primjenu širokog spektra strategija i znanja. U ovom kratkom predavanju dobit ćete uvid u načine i mogućnosti praćenja i vrednovanja učeničkog rada u rješavanju problemskih matematičkih zadataka.
PRIRODA I DRUŠTVO
Istraživački pristup u nastavi prirode i društva
Alena Letina
U istraživačkom učenju učenici dolaze do novih spoznaja i povezuju ih u smislenu cjelinu. Predavanje prikazuje načela i načine primjene istraživačkog pristupa u nastavi prirode i društva u kontekstu kurikuluma. Na primjerima istraživačkih aktivnosti učitelji će dobiti odgovor kako da istraživačko učenje uspješno uklope u nastavu.
TEHNIČKA PODRŠKA
Googleovi crteži i izrada interaktivnih sadržaja
Kristina Čobanković
Saznajte kako nastavne sadržaje možete oplemeniti koristeći se interaktivnim fotografijama. Iskoristite besplatne i jednostavne Googleove crteže da bi vaše pametne ploče postigle najveći učinak interaktivnosti. Uvedite Googleove crteže u svoje učionice, obogatite svoj rad zanimljivim nastavnim materijalima, razvijajte kreativnost i želju za istraživanjem.
VELIKI ODMOR
Knjiga koja nas spaja
Lana Jager
Saznajte kako zavoljeti čitanje i postati kompetentan čitatelj te koliko je u tome važan izbor knjiga. S pomoću prijedloga aktivnosti za poticanje čitanja saznajte kako učenike možete potaknuti na aktivan angažman nakon čitanja.
CRTICE IZ UČIONICE
Učiti kako učiti
Brankica Habuzin
Radionice „Učiti kako učiti” smišljene su kako bi se učenicima pomoglo da razviju vještine učenja i usvoje strategije koje će im omogućiti bolje razumijevanje, pamćenje i primjenu informacija. Radionice su podijeljene u šest različitih modela: Podcrtavanje i ispisivanje važnih elemenata, Izrada umnih mapa, Učenje s pomoću igre i asocijacija, Učenje napamet, Pisanje sažetka i Mnemotehnika.