PODRŠKA KOJOJ ZNATE IME

Akademska dosada kod učenika u osnovnoj školi

dr.sc.Marijana Dragoslavić

Dosada je tiha emocija koja je u kontekstu škole rijetko istraživana, a iznimno važna.

Utječe na motivaciju, ishode učenja i različita ponašanja učenika te predstavlja vrlo značajan čimbenik u obrazovnom procesu.

U ovom ćemo se predavanju posvetiti njezinim obilježjima, uzrocima i mogućim posljedicama pojave dosade.

ŠKOLSKA KNJIGA ZA VAS

Mjesec studeni u Školskoj knjizi

Josipa Blagus, Ljiljana Studeni

Predstavljanje materijala i aktivnosti koji će vam obogatiti rad u razredu tijekom studenog

HRVATSKI JEZIK

Dramske igre u nastavi hrvatskog jezika

Maša Rimac Jurinović

Dramski rad s djecom i mladima uvelike se naslanja na dječju simboličku igru.

Zbog toga je dramska igra djeci bliska, poznata, ugodna i poticajna. Primjena dramskih aktivnosti u poučavanju pridonosi stvaranju pozitivnog razrednog ozračja, a učenje pretvara u igru.

Tijekom interaktivne radionice učitelji će, kroz igru i izvođenje dramskih aktivnosti, usvajati dramskopedagoška i metodička načela te promišljati o mogućnostima i načinima primjene dramske igre u nastavi materinskoga jezika.

MATEMATIKA

Igrom do matematičkih kompetencija

doc.dr.sc. Irena Mišurac

Učenje matematike često zahtijeva dugotrajno uvježbavanje i ponavljanje postupaka, automatizaciju računalnih procedura te stalnu koncentraciju i promišljanje — što učenicima nije uvijek lako ni zanimljivo.

Igrajući se, učenici postaju aktivniji, potiču svoju maštu, snalažljivost i kreativnost, naučene sadržaje dulje i bolje pamte te razvijaju socijalne i komunikacijske vještine.

Dobar se učitelj uvijek prilagođava svojim učenicima i nastoji im olakšati proces učenja, a igra je zasigurno jedan od najboljih i najjednostavnijih načina za to.

PRIRODA I DRUŠTVO

Formativno i sumativno vrednovanje u udžbenicima Istražujemo naš svijet

Marijana Andrišek

Planiranje formativnog i sumativnog vrednovanja ključno je za kvalitetno usmjeravanje nastavnog procesa i ostvarivanje odgojno-obrazovnih ishoda.

Ovaj segment planiranja zauzima središnje mjesto unutar kurikulumskog kruga jer omogućuje učitelju jasniji uvid u napredak učenika te prilagodbu poučavanja njihovim potrebama.

Na primjerima iz udžbeničke serije Istražujemo naš svijet saznat ćete kako učinkovito planirati te na koji način provoditi formativno, a kako sumativno vrednovanje tijekom cijele školske godine.

TEHNIČKA PODRŠKA

Digitalni alati u nastavnoj praksi

Andreja Flanjak

Koliko često, kada i koje digitalne alate koristiti u nastavi da bi bili funkcionalni te da bi njima zaokružili svoje poučavanje, saznat ćete u ovom predavanju.

VELIKI ODMOR

Glazbene aktivnosti za razvoj ritma uz upotrebu udaraljki

Natalija Banov

Ritam je utkan u naš svakidašnji život, okruženi smo ritmom na svakom koraku. Znanstvena istraživanja pokazuju da izloženost glazbenim ritmovima poboljšava kognitivne sposobnosti djece — od razvoja govora, pamćenja i mišljenja do bolje pokretljivosti i koncentracije. Zato je važno što češće provoditi aktivnosti koje potiču osjećaj za ritam.

U ovom ćete predavanju upoznati neke od tih aktivnosti.

CRTICE IZ UČIONICE

Domaćinstvo u mom razredu

Martina Medvecki

Autorica priručnika Domaćinstvo pokazat će nam kako provodi ovu izvannastavnu aktivnost sa svojim učenicima.