9.00 – TEHNIČKA PODRŠKA

Digitalni alati: Canva i Genially

Morena Poljančić

Digitalni alati danas su sveprisutni u odgojno-obrazovnom sustavu. Njihova je primjena višenamjenska, pa se koriste u svrhu poticanja veće aktivnosti i motivacije učenika, inovativnosti u poučavanju u učitelja te otkrivanja novih pristupa učenju, što doprinosi unaprjeđenju nastavnog procesa. Tijekom edukacije bit će predstavljena dva digitalna alata, Canva i Genially, u sklopu čega će biti prikazano njihovo korištenje i stvaranje novih obrazovnih materijala, primjerice nastavnog listića i interaktivne digitalne stranice.

10.00 – CRTICE IZ UČIONICE

Život jedne knjižnice

Klara Stojaković

Čitanje je ključna vještina koja otvara vrata svijeta znanja, obogaćuje rječnik, razvija kritičko mišljenje i maštu. U prikazu primjera dobre prakse bit će predstavljeni projekti za poticanje čitanja nastali u suradnji školske knjižničarke i učiteljica razredne nastave. Poseban naglasak bit će na kreativnim aktivnostima kojima je cilj potaknuti učenike na aktivno sudjelovanje i razvijanje ljubavi prema čitanju.

11.00 – HRVATSKI JEZIK 

Učionica koja nadahnjuje: Kako uređenje učionice može potaknuti učenike na čitanje

Ivančica Toić

Jeste li ikada pomislili da uređenje učionice može motivirati učenike za čitanje?
Na ovome zanimljivom predavanju saznajte na koji način promišljeno uređenje učionice može stvoriti okruženje koje potiče ljubav prema čitanju te kako male promjene i detalji u prostoru učionice mogu pridonijeti stvaranju čitateljskih navika vaših učenika.

12.00 – PODRŠKA KOJOJ ZNATE IME

Što treba znati o autizmu (iz perspektive jedne mame)

Doris Kovačić

Učiteljica, glazbena pedagoginja, predsjednica Udruge Dira, udruge za pomoć djeci s teškoćama, voditeljica radionica za darovite učenike na Novigradskom proljeću, podijelit će s vama iznimno vrijednu priču o autizmu, i to iz perspektive roditelja.

13.00 – VELIKI ODMOR

Kako književna djela mogu oblikovati dječju svijest o različitostima

Jadranka Bulj, Marija Čelan Mijić

Tijekom predavanja bit će predstavljene odabrane knjige koje razvijaju empatiju i potiču razumijevanje za izazove osoba s teškoćama. S pomoću analize likova i situacija iz navedenih knjiga djeca uče o važnosti prihvaćanja, solidarnosti i inkluzije. Predavanje uključuje primjere knjiga, praktične aktivnosti za učenike i metode kako književnošću potaknuti dublje promišljanje o društvenim vrijednostima.

 14.00 – PRIRODA I DRUŠTVO

Istraživački pristup i osma inteligencija

Karmela Vajdoher Žilić

U ovom predavanju saznajte što je osma inteligencija, koje su njezine značajke, kako je razviti i na koji je način povezana s istraživačkim pristupom. Pronađite dijete u sebi i pridružite se istraživačima, ljubiteljima prirode i znatiželjnicima-svaštarima!

 15.00 – MATEMATIKA

Rješavanje problema – osnova matematičkog mišljenja i matematičkog razmišljanja

Nataša Ljubić Klemše

Cilj je predavanja osvijestiti važnost rješavanja problema kao temelja matematičkog mišljenja i razvijanja matematičkog razmišljanja. Bit će istraženo kako problemski zadatci potiču kreativnost, kritičko razmišljanje i logičko zaključivanje, uključujući i načine na koje učitelji mogu osmišljavati aktivnosti koje učenicima omogućuju razvijanje analitičkih, kreativnih i logičkih vještina. Poseban naglasak bit će stavljen na strategije rješavanja problema koje su primjenjive u svakodnevnom životu, kao i na učinkovito korištenje takvih zadataka za praćenje i vrednovanje učenikovih postignuća.

16.00 –  ŠKOLSKA KNJIGA ZA VAS

Slikovnice u akciji – nadahnuće za poučavanje

Melita Povalec

Otkrijte kako slikovnice mogu biti izvrsna početna točka za osmišljavanje kreativnih sadržaja i aktivnosti koje učenici mogu provoditi samostalno, u paru ili u skupini. Pritom uče u neformalnom okruženju istražujući, kritički promišljajući i stvarajući. Katkad je slikovnica samo izvor bujice ideja, a katkad je uronjena u same aktivnosti.