Poštovane učiteljice i učitelji,
u skladu s vašim interesom za teme na Mentorskom danu i vašim prijedlozima vezanim za njih osmislili smo posebna izdanja našega edukacijskog maratona.
Na ovoj stranici možete pogledati snimke osam odabranih tema posebnog izdanja Mentorskog dana održanog u utorak, 14. listopada od 9 do 17 sati.
Potvrda o sudjelovanju bila je dostupna za preuzimanje na ovoj stranici od 14. listopada u
17 sati do 15. listopada u 12 sati.
PODRŠKA KOJOJ ZNATE IME
Što treba znati o autizmu (iz perspektive jedne mame)
Doris Kovačić
Učiteljica, glazbena pedagoginja, predsjednica Udruge Dira, udruge za pomoć djeci s teškoćama, voditeljica radionica za darovite učenike na Novigradskom proljeću, podijelit će s vama iznimno vrijednu priču o autizmu, i to iz perspektive roditelja.
ŠKOLSKA KNJIGA ZA VAS
Polazak u prvi razred
Kristina Čobanković
Pripremimo se zajedno za jedno od najintenzivnijih razdoblja u životu učenika, roditelja i učitelja.
Kako procijeniti početno stanje učenika (predznanje jezika i pismenosti, predmatematičke vještine te emocionalna i socijalna spremnost) te kako izbjeći školsku fobiju.
HRVATSKI JEZIK
Suvremeno poučavanje (hrvatskoga) jezika – inovativne metode, aktivnosti i alati
Marinka Burić
Tijekom izlaganja najprije ćete saznati odgovore na pitanja: Zašto još jedan priručnik? Po čemu se ovaj priručnik razlikuje od ostalih priručnika? Nakon toga uslijedit će kratko predstavljanje svih šest poglavlja priručnika tijekom kojeg ćete dobiti odgovore na pitanja: Može li mi ovakva koncepcija priručnika biti korisna i od pomoći? Mogu li koristeći se nekim od navedenih metoda, aktivnosti i alata svoju nastavu učiniti zanimljivijom?
MATEMATIKA
Matematičke aktivnosti u razrednim projektima
Vesna Petrušić
U predavanju će biti predstavljena dva primjera dobre prakse kojima se želi pokazati kako svaki učitelj može nadograditi svoje ideje prema prijedlozima i primjerima iz udžbeničkih kompleta Moj sretni broj 2 i 3, a u skladu s ciljevima razrednog projekta, te sposobnostima i interesima učenika. Bit će prikazane sve etape provedbe istraživačkog rada: postavljanje problemskog pitanja / pretpostavke, prikupljanje, obrada i analiza podataka, predstavljanje rezultata rada i refleksija. Učenici su motivirani za rješavanje matematičkih projektnih zadataka, osobito ako se tiču tema iz njihove svakodnevice, jer im se pruža mogućnost primjene prethodno stečenih znanja i vještina ne samo iz matematike već i iz više područja učenja.
PRIRODA I DRUŠTVO
Istraživački pristup i osma inteligencija
Karmela Vajdoher Žilić
U ovom predavanju saznajte što je osma inteligencija, koje su njezine značajke, kako je razviti i na koji je način povezana s istraživačkim pristupom. Pronađite dijete u sebi i pridružite se istraživačima, ljubiteljima prirode i znatiželjnicima-svaštarima!
TEHNIČKA PODRŠKA
Dramsko stvaralaštvo
Marina Sušec
Dječje dramsko stvaralaštvo iznimno je važan aspekt njihova cjelovitog razvoja. Igrajući uloge, improvizirajući i izražavajući se pokretom i govorom, djeca ne samo da se zabavljaju već i razvijaju ključne vještine koje će im koristiti u svim aspektima života. Smiješnim skečevima i dirljivim monolozima mladi su glumci zabavili publiku, ali su i pokazali predanost zajedničkom cilju iako su se iza kulisa suočavali s tremom i ponekim zaboravljenim tekstom.
VELIKI ODMOR
Crtom i bojom do koncentracije
Sandra Žnidarić
Na ovom ćete predavanju upoznati vrstu crteža s pomoću koje se može poboljšati koncentracija učenika. Crteži također pozitivno utječu na razvijanje grafomotorike te umirivanje učenika. Predavačica će pokazati načelo stvaranja crteža te pozitivne primjere iz prakse.
CRTICE IZ UČIONICE
Obogaćivanje nastave matematike za darovite učenike u razrednoj nastavi
Danijela Strmotić
U uvodnom dijelu predavanja kratko će se prikazati zašto obogaćivati nastavu za darovite učenike i što to obogaćivanje uključuje. Na konkretnim će se primjerima pokazati diferencijacija nastave i istraživačka nastava po razredima. Na kraju izlaganja govorit će se i o vrednovanju i onome što daroviti učenici trebaju od nas.