Pridružite nam se na još jednom izvrsnom i zanimljivom edukacijskom maratonu – Mentorskom danu Školske knjige u utorak, 8. travnja od 9 do 17 sati.
9.00 – PODRŠKA KOJOJ ZNATE IME
Važnost kreativnog plesa u odgoju djece i mladih
Ilijana Lončar
Kreativno izražavanje putem pokreta i plesa ima važnu ulogu u djetetovu životu, osobito u razvoju pozitivne slike o sebi. Za djecu je važna svijest o njima samima kao bićima koja rastu i razvijaju se. U kreativnom plesu dijete je jedini izvor vrednovanja, pri čemu ništa nije ‘dobro’ – ispravno ni ‘loše’ – neispravno. Poučavanje kreativnog plesa olakšava nam dolazak do onog dijela djetetove osobnosti u kojoj nalazimo autora i kreatora, a ne isključivo izvođača. Kreativni ples zadovoljit će potrebe onih odgojitelja, učitelja i nastavnika koji žele unaprijediti svoja znanja i vještine u radu s djecom.
10.00 – TEHNIČKA PODRŠKA
Dramsko stvaralaštvo
Marina Sušec
Dječje dramsko stvaralaštvo iznimno je važan aspekt njihova cjelovitog razvoja. Igrajući uloge, improvizirajući i izražavajući se pokretom i govorom, djeca ne samo da se zabavljaju već i razvijaju ključne vještine koje će im koristiti u svim aspektima života. Smiješnim skečevima i dirljivim monolozima mladi su glumci zabavili publiku, ali su i pokazali predanost zajedničkom cilju iako su se iza kulisa suočavali s tremom i ponekim zaboravljenim tekstom. |
11.00 – PRIRODA I DRUŠTVO
Ekološki izazov iz naše učionice
Bojana Habjanec
Ekološki izazov iz naše učionice bio je uporaba tekstila u ponašanjima koja oblikuju naš odnos prema okolišu. Da bismo rješavali taj izazov, učili smo o ekološkim pitanjima koja su se temeljila na razumijevanju važnosti održivosti i nužnosti zaštite bogatstva naše prirode. Tijekom predavanja prikazat će se promocija kreativnog recikliranja putem raznih radionica, izložaba i akcija. |
12.00 – MATEMATIKA
Kako poučavati generaciju Alfa i kako se pripremiti za generaciju Beta
Dubravka Miklec
Poučavanje generacije Alfa i generacije Beta zahtijeva prilagodbu obrazovnih metoda i strategija da bi se zadovoljile njihove specifične potrebe i značajke. Upoznajte neke od ključnih smjernica za poučavanje svake od tih generacija.
13.00 – ŠKOLSKA KNJIGA ZA VAS
Učiti? Kako? Sa STEMIĆIMA lako!
Katarina Tomić, Željka Krizmanić
STEAM aktivnosti mogu se prilagoditi različitim dobnim skupinama putem istraživačkih zadataka, projektnog učenja i interdisciplinarnog pristupa. Poticanjem kreativnosti, inovativnosti i rješavanja problema učenici razvijaju ključne vještine za budućnost. S pomoću praktičnih i suradničkih zadataka povezanih s nastavnim sadržajem djeca mogu lakše razumjeti teoriju i primijeniti je u stvarnim okolnostima. Na predavanju će biti prikazani primjeri aktivnosti koje se mogu uspješno koristiti u razrednoj nastavi
14.00 – VELIKI ODMOR
Emocionalna inteligencija i poučavanje
Rahela Radecki Ivakić
Emocionalna inteligencija ključni je faktor koji oblikuje kako se nosimo sa sobom, drugima i izazovima u životu, a njezina primjena u nastavi ima dubok utjecaj na razvoj učenika. Ovo predavanje osmišljeno je kako bi učiteljima pomoglo razumjeti važnost emocionalne inteligencije i njezinu ulogu u procesu poučavanja.
15.00 – CRTICE IZ UČIONICE
Suvremeno poučavanje (hrvatskoga) jezika – inovativne metode, aktivnosti i alati
Marinka Burić
Tijekom izlaganja najprije ćete saznati odgovore na pitanja: Zašto još jedan priručnik? Po čemu se ovaj priručnik razlikuje od ostalih priručnika? Nakon toga uslijedit će kratko predstavljanje svih šest poglavlja priručnika tijekom kojeg ćete dobiti odgovore na pitanja: Može li mi ovakva koncepcija priručnika biti korisna i od pomoći? Mogu li koristeći se nekim od navedenih metoda, aktivnosti i alata svoju nastavu učiniti zanimljivijom?
16.00 – HRVATSKI JEZIK
Obogaćivanje nastave matematike za darovite učenike u razrednoj nastavi
Danijela Strmotić
U uvodnom dijelu predavanja kratko će se prikazati zašto obogaćivati nastavu za darovite učenike i što to obogaćivanje uključuje. Na konkretnim će se primjerima pokazati diferencijacija nastave i istraživačka nastava po razredima. Na kraju izlaganja govorit će se i o vrednovanju i onome što daroviti učenici trebaju od nas.