FIZIKA

Izazovi poučavanja – alati za poučavanje učenika Z generacije

SONJA PRELOVŠEK-PEROŠ, prof. fizike i matematike

Prije gotovo četiri desetljeća u nastavi fizike osmišljen je i uveden novi program koji primjenjuje ideje konstruktivizma. Tradicionalna paradigma učenja i poučavanja zamijenjena je suvremenim pristupom, nastavom koja učenika smješta u žarište nastavnog procesa i mijenja ulogu učitelja. Današnji učenici pripadaju takozvanoj Z generaciji, odrastaju u okružju suvremene tehnologije zaokupljeni računalima i mobilnim uređajima, dinamični su i brzo mijenjaju aktivnosti pa osmišljavanje tehnika i strategija učenja postaje sve veći profesionalni izazov. Tim više što učitelj već odavna nije prenositelj ni tumač nastavnih sadržaja, nego strukturira i povezuje informacije (interdisciplinarno kad god je to moguće), potiče učeničke ideje i kritičko mišljenje te kreativnost u rješavanju problemskih situacija.
Prijavite se na ovo predavanje i doznajte kako poticati učenike na aktivno učenje, kreiranje i samoregulaciju vlastitoga znanja, kao i je li iz učeničke perspektive znanje uistinu moć ili…? Inspirirajte se originalnim primjerima nastavne prakse kako poticati vršnjačke i ine rasprave o postavljenim pitanjima na satu te raspravu u rješavanju problemskih situacija.

Preuzmi materijale