Kurikulum Prirodoslovlja učenicima pruža stjecanje kompetencija za osobne, društvene i profesionalne potrebe važnih za društvo koje se temelji na znanju. Osnovna načela i zakonitosti iz prirodnih znanosti služe kao polazišna točka za istraživanje i razumijevanje kemijskih procesa i promjena. Znanja i vještine usvojeni tijekom nastavnog predmeta Prirodoslovlje pridonose primijeni smislenog znanja i razumijevanju koncepata u Kemiji. Interdisciplinarni pristup, kontekstualno učenje, pristup učenja koji se temelji na problemima/pitanjima te pristup učenju koje se temelji na istraživanju razvijaju vještine i kompetencije prirodoslovne pismenosti te pridonose oblikovanju stavova i vrijednosti u skladu sa spoznajama.
Ciljevi predavanja:
– prepoznati povezanost nastavnog predmeta Prirodoslovlja s ishodima kurikula Kemije
– osvijestiti važnost spoznaje na razini opažanja
– prepoznati prirodoznanstveni pristup kao metodološki pristup u kurikulu nastavnog predmeta Prirodoslovlje
– osvijestiti važnost ranog usvajanja prirodoslovne pismenosti.
*Trajanje radionice je 60 minuta.