Interaktivno izlaganje
Predstavljanjem primjera dobre prakse učiteljima nudimo ideju kako u današnje digitalno doba djecu motivirati za čitanje i naučiti ih da uživaju u čitanju te kako im pomoći da obogate svoj vokabular i povećaju koncentraciju, ne samo za čitanje nego i za pamćenje i učenje. Korelacijom sadržaja predmeta Geografija i Hrvatski jezik predstavljamo važnost drugoga kuta gledišta da bi se uspostavili kriteriji učeničkog izbora tekstova za čitanje „šireg spektra negoli to nudi koncept lektire.“
Očekivani ishodi
– prepoznati korelaciju predmeta i kolegijalnu suradnju kao uspješan put za stvaranje čitatelja
– uočiti mogućnosti povezivanja kartografske, medijske i čitalačke pismenosti radi motiviranja za čitanje
– primjenjivati predložene nastavne strategije usmjerene na unutarnju motivaciju za poticanje čitanja
– vrednovati digitalni sustav GIS kao mogući alat za razvoj čitalačke pismenosti
Trajanje: 50 – 60 min (prema dogovoru)