HRVATSKI JEZIK

Stop-animacija kao motivacija za čitanje djela za cjelovito čitanje

ŽANA MAJIĆ, VESNA SAMARDŽIĆ

Predavanje
Djela za cjelovito čitanje sastavni su dio nastavnog procesa, a svaki se učitelj Hrvatskog jezika vjerojatno susreo s činjenicom da naši učenici sve manje čitaju, a sve se više u svoje slobodn vrijeme koriste tehnologijom. U izlaganju će se prikazati kao se učenike može motivirati za čitanje i usmjeriti ih na korištenje tehnologijom za izrađivanje videozapisa s pomoću stop-animacije. Stop-animacija tehnika je koja se koristi kako bi određeni objekt izgledao kao da se sam kreće. Između svakoga snimljenog kadra objekt se malo pomakne, što stvara iluziju pokreta. Za nastanak stop-animacije potrebno je imati dobru priču, vrlo dobre crtače, mobitel s fotoaparatom i aplikaciju. Cilj je ovakvog pristupa približiti čitanje učenicima i osposobiti ih za korištenje tehnologijom u obrazovne svrhe.
Očekivani ishodi
Sudionici će moći:
– uočavati važnost motiviranja učenika za čitanje djela za cjelovito čitanje
– prepoznavati prednosti povezivanja digitalnih alata s nastavom hrvatskog jezika
– rabiti aplikaciju za stop-animaciju u svojemu nastavnom procesu.

Trajanje: 45 minuta.

Preuzmi materijale