Mentorski dan

Mentorski dan

7. svibnja 2024., 9 do 17h

AI u obrazovanju
Marica Brzica

Na predavanju će sudionicima biti predstavljene inovativne metode korištenja AI alatima da bi se unaprijedio nastavni proces. Fokusirat ćemo se na svrsishodnu primjenu alata kao što su Gemini, Microsoft Copilot, Magic School, Curipod i Scribe da bismo poboljšali interakciju s učenicima i kvalitetu nastave.

Opusti se uz crtkanje
Petrunjela Krajačić

Kako je moguće opustiti se uz crtkanje saznat ćete na predstavljanju petnaestodnevnoga razrednog izazova. Izazov je nastao nadahnut djelima s motivima životinja umjetnice Perle Schippers. Tijekom provedbe projekta učenici su vježbali grafomotoriku i opuštanje, tj. rješavanje stresa i umora.


Izvannastavna aktivnost: Mali kulturnjaci
Ela Ivanišević

Mali kulturnjaci izvannastavna su aktivnost kojoj je cilj usmjeriti učenike na kvalitetne kulturne, umjetničke, poučne i zabavne sadržaje u slobodno vrijeme, razvijati kritički odnos prema tim sadržajima, kao i potaknuti naviku posjećivanja kulturnih ustanova te razvijati moralne, društvene i estetske vrijednosti. Kako organizirati, isplanirati i provoditi Male kulturnjake saznat ćete od učiteljice koja je ovu svoju ideju prvi put provela u djelo prije više od desetljeća, a koja tradicionalno i dalje izvannastavnu aktivnost provodi izvan škole, na drukčiji način.
Je li kuhanje znanost ili vještina?


Snalaženje u prostoru
Katica Konstantinović

Prikaz iz prakse, bogatstvo ideja i igara sudionicima će pomoći pri planiranju ostvarenja ishoda cjeline Snalaženje u prostoru za učenike trećih razreda.


Mašta čini svašta
Dora Lukinić i Vesna Lukinić

S obzirom na to da je dječji likovni izraz gotovo uvijek stvaralačkoga karaktera, onda je razumljivo da se na nastavi likovne kulture, a osobito na nastavi izvannastavnih aktivnosti koje su prožete sadržajima likovne kulture, može utjecati na likovno stvaralaštvo. Nizom primjera dobre prakse bit će prikazano na koje se sve načine može kreativno izraziti uporabom, primjenom i promjenom didaktičkoga neoblikovanog materijala iz svakodnevne okolice u neki novi predmet koji ima neku novu uporabnu svrhu.

Praktična geometrija

Morena Poljančić

Saznat ćete kako geometrija može biti praktična. Prikazat ćemo kako su učenici drugog razreda sudjelovali u praktičnim projektima od Mjeromatike do projekta Trgovina – Slatko vrijeme kojima se geometrija približila svakidašnjim životnim situacijama. Pokazat ćemo na koji se način povezala s drugim nastavnim predmetima te ponuditi prijedloge matematičkih geometrijskih igara.

A Be Ce De E Ef Ge ili Abeceda matematičkog kurikuluma
Sanja Jakovljević Rogić

Na ovom predavanju razgovarat ćemo o sastavnicama kurikuluma nastavnog predmeta Matematika za osnovne škole i gimnazije s naglaskom na sastavnicu Struktura – matematički procesi i domene kurikuluma nastavnog predmeta Matematika te ćemo se prisjetiti organizacije predmetnoga kurikuluma po godini učenja.
STEM u razrednoj nastavi
Slobodanka Stojić Todorović

Razvijanjem vještina i usvajanjem znanja primjenjujući istraživački pristup, učenici na STEM radionici na zanimljiv način usvajaju naučeno. Praktični pristup u kojem su oni sudionici pomaže u trajnijem usvajanju znanja iz STEM područja, ali i iz umjetničkih. Za to je potrebna dobra priprema učitelja, ali konačan rezultat jest ono što učenika čini uspješnim, a učitelja zadovoljnim.

Prijavite se: https://bit.ly/Mentorski-dan-7-5