Mentorski dan

Mentorski dan

27. veljače 2024., 9 do 17h

Lutka od vrtića do školske družine
Branka Rudman


Autorica će predstaviti primjere vođenih aktivnosti iz prakse za sve zaljubljenike u lutkarstvo koji pridonose kognitivnom i motoričkom razvoju djece i mladih, potiču razvoj govora i sposobnost izražavanja, razvijaju maštu i kreativnost te omogućuju razvoj suradničkih vještina i empatije.


STEAM aktivnosti – praktični primjeri
Anka Vukša

STEAM aktivnosti kao dio neformalnog obrazovanja, učenicima su bliske i zanimljive. Kako poticati STEAM vještine u učenika? S pomoću praktičnih primjera STEAM aktivnosti koje su primjenjive u svakodnevnom radu u učionici, u projektima, ali i izvan učionice sigurno ćete se i vi upustiti u pustolovinu STEAM.

Izražavanje emocija u nastavi
Leo Pavlačić i Petra Buk


Sve je učestalije teško izražavanje emocija u djece. Mi kao učitelji možemo ih potaknuti i pomoći im u razvoju socijalizacije emocija. Pokušajmo naučiti djecu da se koriste svojim emocijama za razmišljanje, a ne da razmišljaju emocijama.


Bajkaonica iz moje učionice
Andrea Dadić


Razvijanje i njegovanje pripovjedačkih i slušačkih sposobnosti potrebno je razvijati od najranije dobi, a upravo to omogućava izvannastavna aktivnost – Bajkaonica. Bajkaonica je mjesto gdje se spajaju mašta, kreativnost i stvaralaštvo. Saznajte kako ona izgleda u učionici i kako je provesti u prvom razredu osnovne škole.


Uronimo u svijet književnih djela
Irena Peić


Na ovome iznimno zanimljivom predavanju saznajte kako oplemeniti jedan školski dan zajedničkim čitanjem cjelovitih književnih djela. Čitamo interpretativno, razgovaramo, istražujemo, zamišljamo, stvaramo…


Kreativna matematika
Kristina Lalić

Kako nekreativan nastavni predmet kao što je matematika, pun definicija i pravila, učiniti kreativnime? Implementacijom segmenata iz učenikova okruženja i isprepletanjem međupredmetnih tema, matematički će zadatak oživjeti, postat će blizak i jasan učeniku, a do rješenja takva zadatka učenici će doći jednostavnim putem s pomoću alata iz svojeg okoliša ili suradnjom s drugim osobama.

 
Metodički model povezivanja aktivnosti u 1. razredu
Željka Polić

Kako učenike potaknuti na samostalno čitanje u 1. razredu pitanje je koje si učitelji postavljaju svakodnevno. Ako se učenicima omogući drukčiji pogled na djelo koje će čitati, oni neće doživjeti čitanje kao problem, već će se u njih potaknuti želja za otkrivanjem novoga. U ovom prikazu predavačica će pokazati kako je motivirala svoje prvaše na čitanje priče Plesna haljina žutog maslačka autorice Sunčane Škrinjarić i koje je aktivnosti tijekom tjedna provodila u više nastavnih predmeta.

Jednostavna digitalna rješenja kao istraživački pristup u nastavi prirode i društva
Nevena Petrović

Primjerima iz prakse prikazat će se kako s pomoću izrade QR kodova istražiti zanimljivosti vezane uz ljudsko tijelo, kako s pomoću digitalnih alata povezati prirodna obilježja Republike Hrvatske i kako s pomoću vizualnih predložaka u obliku stripa istraživati povijesne sadržaje.

Prijavite se: https://bit.ly/Mentorski-dan-27-2