Nastavni predmet Prirodoslovlje novi je nastavni predmet koji se od ove školske godine uvodi u neke hrvatske škole u sklopu eksperimentalnog programa „Osnovna škola kao cjelodnevna škola: uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja”.
Sudionici webinara upoznat će se s novostima i promjenama koje su nastupile uvođenjem novog eksperimentalnog kurikuluma prema Nacrtu prijedloga eksperimentalnog kurikuluma za Prirodoslovlje, s naglaskom na opis makrokoncepata, elemente vrednovanja, preporuke za usvajanje odgojno-obrazovnih ishoda te povezanosti s međupredmetnim temama i drugim predmetima.
Posebna važnost dat će se primjeni Prirodoznanstvenog pristupa koji je metodološki potrebno primijeniti kod usvajanja svih odgojno-obrazovnih ishoda.
Tijekom webinara predstavit će se i ključni koncepti područja kemije i fizike koja se usvajaju tijekom prva četiri razreda osnovne škole.
Istaknut će se njihova presudna uloga u razvoju temeljnih znanja u Prirodoslovlju za peti razred, te njihova ključna uloga za razumijevanje i usvajanje koncepata u nastavnim predmetima Kemija i Fizika.
Predavači su:
Damir Bendelja, prof.
Doroteja Domjanović, prof.
Ivana Marić Zerdun, prof.
Webinar će moderirati urednici Melita Povalec i Goran Bukan Breberić.