Utvrđivanje učeničkih postignuća u školi mnogi znanstvenici ubrajaju u temeljne učiteljske kompetencije. Učitelji i nastavnici geografije smatraju vrednovanje najvećim izazovom u svojoj profesiji. U vrednovanju stručnih skupova učitelji i nastavnici geografije izdvajaju kao izazove vrednovanje geografskih vještina, posebice istraživačkih i općenito generičkih vještina. Kako bi se dopunile kompetencije u području vrednovanja geografskih odgojno-obrazovnih ishoda, s posebnim naglaskom na vrednovanju istraživačkih vještina, sudionici interaktivnog predavanja sudjelovat
će u izradi:
– jednog primjera vrednovanja razvijenosti geografskih istraživačkih vještina (opažanje, postavljanje pitanja, planiranje istraživanja, prikupljanje, bilježenje, vrednovanje, predstavljanje, interpretiranje i analiziranje podataka, zaključivanje, razmatranje rezultata i postupka istraživanja te vještina reflektiranja koja se odnosi na provedeno istraživanje)
– plana pripremanja učenika za izradu istraživačkog rada u redovitoj nastavi i na natjecanju iz geografije.
Trajanje predavanja: 60 minuta