OPĆE I MEĐUPREDMETNE TEME

Jesmo li spremni za izazove učiteljske profesije?

NIKOLINA MATOVINA HAJDUK, dipl. učiteljica, učiteljica savjetnica

Uloga učitelja u suvremenom obrazovnom sustavu znatno se mijenja, sve više se odmiče od tradicionalnog prenošenja znanja prema dinamičnom mentorstvu i vođenju učenika kroz kompleksan proces učenja. Kako bi bili spremni za izazove škole budućnosti, učitelji moraju biti svjesni obujma svojeg posla. Učitelj koji je svjestan izazova u učionici (različite potrebe učenika, povećana administracija, konstantne promjene, učeničko ponašanje i disciplina, prilagodba tehnologiji, nedostatak resursa, visoka očekivanja i pritisak, stres i sagorijevanje…) može se bolje pripremiti i razviti strategije za njihovo učinkovito rješavanje. Osvještavanje tih izazova omogućuje učitelju da proaktivno pristupi problemima, što smanjuje stres i poboljšava ukupnu kvalitetu nastave.
Cilj je predavanja osvijestiti učitelje da postoji niz čimbenika koji utječu na tijek odgojno – obrazovnog procesa te koji su to čimbenici i kako ih, barem donekle, riješiti,
spriječiti i ublažiti.

Trajanje: 45 – 60 minuta

Preuzmi materijale