Glavna je svrha učenja i poučavanja predmeta Geografije razumijevanje ključnih koncepata. U razmišljanjima o provedbi predmetnoga kurikuluma Geografije važno je uzeti u obzir to da se prema načelima poststrukturalizma koncepti konstruiraju postupno. Među ključnim geografskim konceptima najveći izazov u organizaciji učenja i poučavanja jest razvijanje koncepta prostornog identiteta. Prostor, regija, mjesto, ljudske aktivnosti, zajednice ljudi, struktura stanovništva, način života, kulturni fenomeni i nacionalni identitet samo su neki od označitelja prostornog identiteta.
Učenike je u skladu s njihovom dobi i mogućnostima spoznaje prostornih
razina nužno voditi do dubinskog razumijevanja i konstrukcije mehanizama nastanka, širenja, mijenjanja, pa i zamiranja identiteta. Dakako, za uspješnu konstrukciju prostornog identiteta (kao i drugih geografskih koncepata) nužno je učitelje/nastavnike upoznati s miskonceptima identificiranim u nizu znanstvenih radova hrvatskih i inozemnih istraživača. Takvim se pristupom osnažuju učiteljske kompetencije, jačaju temelji za sprečavanje spoznajnog redukcionizma u nastavi geografije te učvršćuju temelji identiteta predmeta. Tijekom radionice sudionici će propitati osobne modele razvoja prostornog identiteta i mogućnosti konstrukcije pojedinih označitelja prostornog identiteta učenika koje poučavaju.
Trajanje predavanja: 60 minuta